Men säger du det...


Vem är den vackraste personen du vet: Min syster
Om du var tvungen att gifta dig imorgon, vem skulle du välja, och varför: Finland var mitt tidigare svar, eftersom vi satt och diskuterade det en gång för längesen. Men numera har han ju sambo! Hehe. Vet inte om hon skulle bli så glad om jag flyttade in hos dom! Så då väljer jag fan Tyson Beckford. Han och jag, vi hade fungerat finfint ihop!
Hur många barn vill du ha: Planerar att föda 3. Adoptera ska jag också göra och ha fosterbarn! Åh, hoppas Tyson har mycket tålamod...
Vad skall du döpa dina barn till: Leon, Nathaniel, Caspian, Lee, Elian, Sammy, Aleks. Tjejnamn har jag inte lika mycket fantasi till. Typ Lykke.
Vilken kändis är snyggast: Tyson Beckford, my maaaan!

Beskriv personen du vill gifta dig med:
En sån där grabb som har tålamod med mig och alla mina påhitt. Som inte är rasist eller homofob. Typ.
Vem är din bästa kompis: Dom vet vilka dom är, coolingarna!
Vilka kvaliteter vill du att din drömpartner har: Men samma som innan. Tålamod! Snäll får han ju vara också om han känner för det.
Hur vill du att din drömpartner ser ut: Har ingen utseende-mall...
Vilken är den bästa dejten i ditt liv: Sitta på kajkanten, dricka iste, prata. Det var en sjukt fin kväll!

Det här tycker du sämst om med det motsatta könet:
Att dom inte kan bli gravida, föda barn eller har mens. Jävla skitstövlar...
Det här tycker du bäst om med det motsatta köner: Deras händer. Och att dom är snyggare än tjejer när dom är blöta.
Vad tycker du är attraktivt: Alltså lite allt möjligt faktiskt! Personer som är självsäkra, kan allt, vet bäst och är "bah snyggast i världen", men om man tittar noga ser man att dom är känsliga på insidan. Då jävlar i brallan alltså! Nämen och så humorn! Kan man få mig att skratta har man halva inne.. HAHA SNUSKELINA!
Hur gör du när du raggar: I Norge ska man säga att man är svensk. Då händer grejer! 
Vem och vad skulle du ta med dig till en öde ö: Paolo Roberto, kaffe och en livsförbrukning av färdigrätter + en micro.

Vad skulle du göra om din partner var otrogen mot dig:
Känner jag mig själv rätt så skulle snubben få allt för många chanser. Men hoppas jag har skaffat tillräckligt med vett i skallen att dumpa skitstöveln om det skulle hända någon gång.
Har du varit otrogen? Med vem och varför: Var tillsammans med två samtidigt i typ femman-sexan. Jätte seriöst och jätte allvarligt...
Vilka egenskaper gillar du med din morfar: Han är mannen i mitt liv. INGEN kille kommer någonsin komma upp i samma nivå som honom. Han kommer alltid vara min nummer ett. Han har skänkt enorma lass trygghet och kärlek genom åren. Han har varit med och format min barndom och den jag har blivit. Han är en kunskapsbomb och har mest tålamod av alla i världen. Han älskar mig för den jag faktiskt är och jag älskar honom också. Så jävla mycket!
Vilka egenskaper gillar du med din mormor: Ahkko är som ett orkanoväder. Hennes temperament går från noll till hundra på två sekunder. Hon är impulsiv och tänker aldrig efter innan hon gör saker. Hon har världens roligaste humor som är livsnödvändig! Man vet aldrig vad man kommer få vara med om när man är med henne. Även hon har tålamod med mig när jag blir hysterisk, vilket är fantastiskt bra eftersom hon inte är särskilt tålmodig rent annars. ÅH JAG ÄLSKAR HENNE!!!!!
Vilket är ditt bästa barndomsminne: Tiderna i Ålloluokta i svårslagna! Allt busande med Jonthe! Åh.

Vilket är det bästa råd du någonsin fått:
Ångra ingenting!
Vem av dina vänner skulle du helst hångla med: MEN VILKEN SVÅR FRÅGA! JAG VET INTE!
Har du någon kompis du inte umgås med längre, som du saknar: Carin. Att gå från 10 års sjukt nära vänskap till att knappt träffas känns.
Har du någon du ser upp till: Min mamma kan allt!
Hur ser du på homosexualitet: Visste inte att man skulle se det på ett speciellt sätt. Kärlek som kärlek! Har aldrig förstått grejen med att haka upp sig på varesig kön, ålder, etnisk bakgrund, religion eller något annat irrelevant.

Vem är du avundsjuk på: Tror inte på avundsjuka!
Vem gjorde dig riktigt glad sist: Hm... Måste nog svara Josef där faktiskt!
Varför: För vi pratade på om dittan och datten och så mitt i allt blev vi värsta deep och pratade om dom lite tyngre grejerna i världen och han var sådär fint stöttande och jag blev helt till mig. Sen när vi inte skulle vara deep längre så drog han igång med sin cp-humor!
När var första gången du blev kär? Hur kändes det: Han förstod sig på mig och det var väl det jag föll för. Han var klok och snäll och jag hade fjärilar i magen dygnet runt!
Den största åldersskillnaden i ett förhållande du haft: Hann aldrig bli något riktigt förhållande men han var 21, jag 15. HAHAHA... Herregud Elina, din golddigger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0