It took me years to discover. But just this evening to forget


Första praktikdagen avklarad! Rätt nöjd med schemat också. Börjar ett imorgon, så ska sovasovasova. Längtar redan. Vet dock inte om jag skulle iväg till Malmberget en sväng innan. Måste ju få tag på broder. Men det är fan enklare sagt än gjort. Fel att han skaffar en telefon som han planerar att ha ett tag, gärna i ett snöre runt halsen. Ska tipsa honom om det sen, när jag nu får fatt honom.

Åh, har klippt mig idag. Min nya frisör är underbar. Så söt att jag funderade på att fråga om jag fick adoptera henne. Eller nåt. Nämen skitduktig var hon! Lätt mitt nya hängarställe. Ska börja ta hand om mitt hår bättre. Toppa det regelbundet och när det ska färgas är det hon som får göra det. Det är rött som sjutton och skiftar i lite coola nyanser. Sen har jag då som sagt toppat det, klippt upp litelite och tunnat av. OCH EN LUGGJÄVEL HAR JAG OCKSÅ! Jag är nööööjd.

På order från mamma och Ida...



Kul att det ens ser rött ut!

Nej huvvaligen, bilden gör inte min vackra färg någon som helst rättvisa. Så mycket kan jag ju säga! Man måste uppleva det själv för att förstå. Nämnde jag att jag är nöjd eller? Hehe

Nä, som jag sa. Mobilen runt halsen, det du Benny lilla. Det skulle du behöva ha!

Nu tänker jag fan gå och äta fisk. HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: T-the man

satan kor deilig du e! :-)

2011-02-07 @ 19:36:08
Postat av: Johannamamma

Åh vad fin du är min älskling <3

2011-02-08 @ 20:16:15
Postat av: Elina

Puss på er vava <3

2011-02-08 @ 21:48:21
Postat av: simon

Jævli fin!

2011-02-09 @ 00:41:33
Postat av: ida

du är så fin!!!

2011-02-09 @ 13:01:05
Postat av: sebbe

nå jag säger som dom andra du är då fin elinana!

2011-02-09 @ 17:09:55
Postat av: Näätalyy

Du passar ju superbra i lugg!!<3 :D saknar dig bäbis!!!<3

2011-02-11 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0