Jag vill förtvivlat gärna att det inte ska sluta här


Lugn söndag! Har legat och dragit mig i sängen flera timmar för länge. Sen kom Mickeman hit och vi har suttit nere i köket och fikat. Alltid lika trevligt när han kommer förbi! Nu ligger jag och kollar Sex and the city 2 och väntar på att a&a ska komma och hämta mig. Flyttar in där ikväll. Ska bli mysigt!

Ser fram emot morgondagen. Första praktikdagen och min kära storebror kommer till Gällivare. Ska bli spännande att variera mina dagar på ett helt annat sätt. Vanliga skoldagar är det samma samma dag ut och dag in. Upp halv sju, skolan börjar åtta, sluta någonstans mellan tre och halv fem. Hem, plugga, sova. Nu kommer jag kliva upp olika tider, komma hem olika tider, vara ledig olika dagar, gå och lägga mig olika tider. Sen kommer ju något nytt, spännande hända varje dag. Åh, ser fram emot det!

Ska kolla klart filmen nu och sen återgå till packandet.

Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0