Allt dom bygger upp ska vi meja ner


Idag är det lördag. Jag vaknade 06.00. Jag tror aldrig jag har vaknat så tidigt en lördag förut. Imorgon är det söndag. Jag ska vakna 06.00. Jag tror aldrig jag har vaknat så tidigt en söndag förut.

Men det är kul. Jag är förälskad i alla tanter och farbröder. Man kanske borde behålla någon, lite så känns det. Kanske allihop!! Jag gillar mina "kollegor" också. Åh, alla är så söta!

Igår var jag iallafall med mina tjejor och vi hade det mysigt. Pratade på om allt som finns att prata om, som alltid. Vi är duktiga på att prata. Lika mycket varje gång vi ses, även om vi pratar i stort sett varje dag. Jag drack coca cola och min abstinens försvann tillfälligt för att återkomma idag. Jag funderar på om sockerdricka har samma verkan, trots att jag redan vet svaret.

Jag ska nog ta kväll ganska snart. Som sagt, jag har aldrig gått upp klockan 06.00 på en lördag eller söndag förut. Men hade lite lust att krama på min Sebastian litegranna. Man vet ju aldrig när han lämnar landet. Han är lite som min storebror. Ena dagen är dom i Paris nästa i Dokkas, ungefär. Sen skrattar dom likadant. Lite charmigt! Men får se. Klockan är ju redan över fyra. Då ska man ta sig in till stan. Sen leta honom på hans "hängarställen" eftersom han, som min bror, aldrig har med sig den där telefonen så man kan nå honom. Det känns lite för kallt. Tänker nog krama på honom imorgon istället. Hör du det, Sebbe? Tycker du kan hålla dig kring Enen där vid 17.00 så kramar jag dig så jag kan överleva några månader till utan dig. Så gör vi!!

Jag är förövrigt fortfarande sugen på gravad lax och brunsås (kanske inte som kombination, men vem vet). Jag drömde om lax inatt. Jag drömde även en jättehemsk och jättefin dröm. Jag och en vän till mig blev med barn, helt enkelt. Han hade väldigt mycket fiender så jag tvingade honom att flytta till Uppsala. Där hade vi det jättebra och allting var perfekt. Så kom vår dotter och hon var jättesjuk! Hon fick ligga på sjukhuset med massa slangar med jämna mellanrum och min man var HELT underbar mot henne. Hon var hans allt. Så en dag så var vi iallafall i en park och hade det mysigt. Så kommer värsta skäggiga männen, med jeansvästar och hela köret och skjuter mig i magen. Så resten av min dröm fick jag spendera på sjukhuset och så fick jag som "se" hur min man bytte ut vapenhandel, narkotikatillverkning och allt som hans gamla liv innebar, till att måla ankor på väggarna i barnets rum, göra rotmos och barnsäkra hela lägenheten. Åh. Synd att jag blev skjuten!!

Jag har börjat drömma väldigt mycket om att jag får barn, och det är allting någonting riktigt farligt involverat. Häromnatten drömde jag att jag var gravid och fången i en byggnad som vaktades av terrorister som var ute efter att mörda mig och mitt ofödda barn. Bara en av många sånna hemska och fina drömmar. Hm.. Vart är alla drömtydarböcker när man behöver dom?

Nu ska jag gå och göra någonting annat. Duscha, se film och sen däcka. Bra plan, Elina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0