Som om tio kampsportshundar tuggat taktfast på min halspulsåder


Det känns att man lever, så mycket kan jag ju tala om. Är trött som en get!

Har dessutom varit på minimassage idag. Jag är hyfsat stel. Armbågar och alla medel togs till men ryggen, nacken och skulderbladen är fortfarande som ett enda stort cementblock. "Slappna av då. ELINA.. Elina du MÅSTE slappna av. MEN SLAPPNA AV FÖR HELVETE". Jag var avslappnad. Kan ju ine hjälpa att jag är stel och hård som en jag vet inte vad. Men tydligen så måste jag bada varmt, dock inte för varmt, så mjukas nog lederna upp. Sen skulle jag göra något annat jox, som lät allt för ansträngande. Föredrar massagen, även om den inte hjälper. Ett varmt bad hade inte heller suttit fel. Borde ju utnyttja badkaret så ofta jag har möjlighet. Känns lite väl sent att börja med nå sånt nu. Måste ju sova!!

Inte för att jag får göra det ännu heller. Nejnej, här skrivs för tillfället ut en massa papper som jag måste ha imorgon. Sen ska jag även påbörja dagboken. Att skriva en snutt om varje dag, så det blir enklare att trolla ihop en uppsats sen! Jättespännande....

Fast först snacka skit med lillebror.

Puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0