I deserve to be this good


Så var vänliga och håll era åsikter för er själva. Ni vet uppenbarligen inte vad ni pratar om.

Ligger i soffan här uppe, invirad i en filt, med en massa kuddar och har Fredriks stora Maskintjänst-tröja på mig! Kollar lite Mamma Mia the movie. Tycker att någon i min familj frivilligt borde ta på sig rollen som "omhändertagande" och göra saker som att komma upp med varm oboy åt mig, kanske puffa upp kuddarna och tillaga något så simpelt som oxfilé med pepparsås och någon frän typ av potatis. Är så galet sugen på kött att jag inte vet hur jag ska hantera det här!

Ikväll blir det lugnt och mysigt antar jag. Men man vet ju aldrig.





Vila i frid, Matilda ♥
Du var en underbar person och
en viktig del av min barndom.

Världen har förlorat en liten del av den
genuina godhet som fick allting att gå runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0